Despre proiect

Există o serie de subramuri ale marketingului: marketing ecologic, neuromarketing, marketing rutier, marketing sportiv, etc. Fiecare dintre acestea necesită o abordare diferită din partea reprezentatului de marketing, pentru a ajunge cu succes la rezultatele dorite în domeniul de activitate vizat.

De ce este atât de important marketingul sportiv?

Sportului îi sunt dedicate reviste, televiziuni, zeci de siteuri şi bloguri specializate numai pe acest domeniu. Toate acestea sunt semne ale importanţei sportului nu doar  pentru sănătate dar şi pentru fanii acestuia în general. De asemenea, cu toate că volumul de informaţie destinată sportului este foarte mare, paginile revistelor de business arereori găzduiesc articole pe aceasta temă. Acest domeniu se subscrie verbului: “a juca” şi astfel este oarecum asociat cu ocupaţii copilăreşti. Cu toate acestea, importanţa sa, volumul de bani si informaţii pe care le oferă fac din acesta un domeniu demn de studiat mai de aproape. Piaţa sportului, preţul sportului, jocul sportiv, şi locul de desfasurare sunt cei pantru P ai marketingului sportiv, fiecare avand trasaturi distincte, separate de mixul de marketing general.

Noi ne-am hotărât să ne concentrăm pe explorarea marketingului sportiv. Vă invităm să răsfoiţi aceste pagini pentru a descoperi care sunt elementele definitorii ale acestui domeniu, poveştile de succes ale marilor sportivi din România, noile invenţii tehnologice ce ajută la dezvoltarea sportivilor şi a performanţelor acestora, dar şi o serie de reclame şi studii de piaţă cu privire la acest domeniu.

One Comments to “Despre proiect”

  1. A M says:

    …astept info referitoare la marketing sportiv

Leave a Reply

(required)

(required)