Lansare Steaua – Cola

Clubul Steaua a lansat ieri o noua bautura: Steaua Cola, asta printre restul produselor produselor pe care le poti cumpara, de la vin si ciocolata steaua pana la pixuri, cani si binenteles tricouri.

Bautura are sloganul “potoleste-ti setea de victorie”.

Cola Steaua este ambalata la peturi de doi si 0,5 litri, cu eticheta embosata, precum si la doza de 0,33 litri, este disponibila in toate retelele moderne de hypermarketuri si, desigur, poate fi servita la toate punctele de catering din stadionul Steaua.

Cu privire la aceasta lansare sunt mai multe pareri atat pro cat si contra. Cele contra afirma ca atentia clubului sportiv trebuie sa se intrepte spre amenajarea stadionului si nu catre lansarea de produse de marketing ce urmaresc doar castiguri.

Ca si strategie de marketing produsul pare a aduce mai multe beneficii echipei din Ghencea – valva, promovare si in primul rand bani din vanzarea acestei bauturi. Pe termen lung suporterii asteapta imbunatatirea conditiilor de pe stadion si mai ales, performante la nivel inalt ale echipei.

Voi ce parere aveti despre lansarea Cola Steaua?

3 Comments to “Lansare Steaua – Cola”

  1. [...] This post was mentioned on Twitter by Simona Stanescu and Haretzii, Sport2.0. Sport2.0 said: Un nou pas in strategia de marketing Steaua – lansarea Steaua Cola http://bit.ly/gdOD78 . [...]

  2. lucian says:

    cred ca e um produs care nu va rezista mult pe piata, nu aduce nimic original. Oamenii vor cumpara Cola Steaua din curiozitate, insa ma indoiesc ca se va castiga fidelizarea acestora. Nu poate rivaliza cu marcile Coca-Cola sau Pepsi.
    Ca o parere strict personala, consider ambalajul un mare “-”, nu produce impact, din contra, arata ieftin, a suc de dozator.

  3. Sport20 says:

    Crezi ca se doreste rivalizarea cu Pepsi sau Coca-Cola sau este o bautura destinata strict suporterilor?

Leave a Reply

(required)

(required)